wtorek, 22 lipca 2014

Przedstawię się.

Witam! Chcę przybliżyć Wam moją osobę, choć wiem, że w kilku słowach to niemożliwe. Dopiero po tekstach będziecie mogli coś o mnie powiedzieć, dopiero po wpisach mam nadzieję, stanę Wam się bliższa. 


Nie lubię się narzucać, więc przekonywać Was nie będę. Napiszę tylko tyle- po narodzinach mojego syna stałam się innym człowiekiem. Wiem, brzmi jak banał, ale inaczej tego opisać nie potrafię. Moje dziecko, sprawiło, że zaczęłam widzieć w ludziach więcej dobrych niż złych cech. Mój syn nauczył mnie walki ponad siły i miłości ponad wszystko. Mój syn to cząstka mojego męża- czyli lepiej być nie może. Bo męża też kocham najbardziej na świecie. Ta wszechobecna miłość to coś za co dziękuję co wieczór. 

Chcę dzielić się z Wami moją codziennością, moimi rozterkami, moimi szczęściami. Moimi myślami. 


Pozdrawiam,

Natalia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, każdy niezmiernie mnie cieszy :).