środa, 5 listopada 2014

Projekt Pamiętnik- początek listopada.

   Aż trudno uwierzyć, że to wszystko miało miejsce w ciągu ostatnich 5 dni, a jednak. Czyli u Nas intensywnie jednym słowem. Jakoś ten listopad tak pozytywnie mnie nastraja. Czy Was też? :)




Nie pamiętam tak miłego 1 listopada.

"Nowa" kuchnia Krzysia- 35- letnia, po cioci Macieja :)

Stylowa, nie? ;)

Nowe nakrycie głowy...

Pisałam już, że kocham pierogi z mięsem?!

22, a ja nie śpię... Co raz częściej mamy takie dziwne akcje :/

Drożdżowe z powidłami :) Mam fazę na drożdżowe ostatnio.

Wiosna w listopadzie, tego jeszcze nie było.

Serdecznie zapraszam Was do lajkowania naszego profilu na Fejsbuku i śledzenia naszego konta na Insta! Bądźcie z nami na bieżąco :).


Pozdrawiam,
Natalia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, każdy niezmiernie mnie cieszy :).